2009. október 26., hétfő

Merre menjünk tovább?

A traff.hu oldal többféleképpen is próbálja fejleszteni a gyerekek képességeit.

1. Mesék a közlekedési helyzetekről. Itt alaposabban körül tudunk járni egy-egy szabályt, annak hátterét is jobban bemutatva.

2. Mesék élethelyzetekről. Persze ezek a mesék is traffokról szólnak, de rajtuk keresztül inkább a gyerekek életében is előforduló problémákat dolgozunk fel.(Pl Lambo nem "evett" rendesen, ezért nem bírta a versenyt.)

3. Közlekedési játékok. Itt a mesékben megismert szabályokat lehet gyakorolni. A játékok nyilván interaktívabbak mint a mesék.

4. Készségfejlesztő játékok. Itt általános képességeket fejlesztünk, tulajdonképpen csak a környezet traffos.(Memória, különbségkerseő, kirakó stb.)

Ti melyik irányt fejlesztenétek leginkább az oldalon?

16 megjegyzés:

Markovits Rita írta...

Szia!

3 éves Máténk nagy kedvence az oldal! Nekem is nagyon tetszik, de jó lenne, ha több olyan helyzet lenne a mesékben, ami kicsit a gyalogosok oldaláról (is) nézi a forgalmi szituációt. A gyerekek ugyanis leginkább gyalogos helyzetben fordulnak elő. Tudom, hogy Traff-parkban nincsenek gyalogosok, de biztos lesz valami jó ötletetek.

Üdv,
Rita

Névtelen írta...

Nagyon jók az ötletek. Természetesen örülök mindennek. Igaz 11 éves vagyok, szeretem a kocsikat. És majd ha felnövök és veszek egy autót akkor rátok gondolok majd és az oldalon szerzett ismerőseimre.

Sok szerencsét kíván: Dominika

Unknown írta...

3 és fél éves fiú, valamint 5 éves leány unokáim imádják a Traff Parkot.
A kisfiúk mivel előszeretettel szerelnek javaslok egy ilyen lehetőséget.
A nemrég megjelent autó karbantartáshoz kapcsolódva egy-egy alkatrészt lehetne kicserélni modernebbre, vagy meghibásodás miatt újra cserélni. Megismerhetnék a szerszámokat is ezúton.
A fizetendő összegek is különbözőek lehetnének, így a kicsik megtanulnák, hogy a dolgoknak más-más értéke ven. Például, annyi érmét keljen fizetni, amennyit a jelzősáv mutat.
Üdvözlettel Koromné Gárgyán Mária egy nagymama

Névtelen írta...

Én nagyon szeretem Traffparkot, igaz már 9 éves vagyok de akkor is szuper.

Üdv:Flóra

U.I.:Egyet értek az elöttem írókkal!!!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik az oldal, nekem 5 és fél éves a fiam és rajong a Traffokért. Az érdekelne, hogy egy regisztrációval lehetséges lesz-e valaha, hogy több saját Traffot is létrehozzunk? Gondolok pl. arra, ha valahol testvérek is vannak, ne kelljen egy Traffon osztozniuk.

Üdv: Anikó

Zarándok-Suttogó írta...

Unokahúgom, most lesz 6 éves november 3.-án. Már mi magunk sem tudjuk, mióta játszunk Traff parkban. Mindenesetre, nemcsak Anita, de én, felnőtt fejemmel is, szoktam játszani. Akkor is, amikor Anita nincs velem. Ha szomorú vagyok Traff parkból mindig jó kedvvel jövök ki. Köszönöm nektek Unokahúgom nevében is, hogy sok szép élménnyel ajándékoztok meg minket!

Traffy Papa írta...

Köszönjük a lelkesítő hozzászólásokat!

Rita: Mi is gondolkodunk erősen, hogy a gyalogos és a biciklis közlekedést hogyan tudnánk behozni a játékba. Erre valóban szükség van, úgyhogy előbb-utóbb megoldjuk!

Mária: A szerelgetés, extra alkatrész beépítés is jó ötlet, biztosan lépünk majd ebbe az irányba is.

Anikó: Egy emailcímről lehet több traffot is regisztrálni. Erre gondoltál?

Unknown írta...

Nagyon, nagyon tetszik ez az egész, még válaszolnak is. Köszönöm, köszönöm.
Titkon, amikor az unokáim hosszabb ideig nem járnak nálunk én is, 60 éves fejjel szoktam játszani. Valakinek karban kell tartani azt az 5 kisautót, amit a két unokám ápolgat.
Üdvözlettel a szegedi nagyi, Koromné.

Zsuzsa írta...

Kicsiknek jó jöhetne a jobb és bal oldal gyakoroltatása. Mikor a 2,5 éves kisfiammal utazom, sokszor azt játszuk, hogy ő mondja meg, melyik irányba kanyarodunk. (És mindig mondja: "Anya, piros a lámpa, meg kell állni! Zöld -mehetünk" :D )

Traffy Papa írta...

A bal-jobb oldal gyakorlása is jó ötlet, szerintem ilyen játékot is fogunk csinálni. Persze egy kis időre azért szükségünk van, mert egyelőre több az ötletünk, mint a kapacitásunk. :)

Névtelen írta...

Kedves Traffy Papa!
Igen arra gondoltam, hogy 1 email címről lehessen több Traff-ot regisztrálni. Igaz nem próbáltam még ki, ha működik ez a dolog, akkor elnézést.

Üdv: Anikó

Névtelen írta...

Szerintem ott a térképen ne csak a szevízbe meg az ilyenekbe lehessen be menni mert ez így már uncsi. Szerintem legyen úgy hogy az összes többi helyre is be lehessen menni és mindegyik helyen legyen valamilyen játék.

Remélem tetszik az ötlet:Flóra

Traffy Papa írta...

Anikó: Sikerült csinálnotok még egy traffot?
Flóra: Tetszik, mi is ezt tervezzük. Meg lehet majd látogatni a szereplőket, be lehet menni a focipályára és a gyakorló pályára.
De ehhez azért a türelmeteket kérjük, elég sok munkával jár.

Névtelen írta...

Igen sikerült másik Traffot csinálni! :)
Köszönöm!
Üdv: Anikó
Ui.: Gratulálok a díjhoz!

Névtelen írta...

Samu Nagyija vagyok.
Samu 4 éves múlt.
Rendszeres hétvégi programunk a weboldal.Köszönet érte.
Örülök, hogy a finom kézmozdulatokat gyakorolhatjuk a használat során.

Személyesen örülnék annak, ha az unokám természetesebben tudná elfogadni, hogy nem lehet mindig ő az első.
Esetünkben az is jó lenne, ha valamivel ösztönözhetnénk, hogy kóstolás nélkül ne utasítson vissza ételeket. Nagyon limitált a ételválasztékunk.
Azért bátorkodtam megírni a gondolataimat,mert úgy látom, hogy odafigyeltek.
Sok sikert! Figyelünk Benneteket.

Traffy Papa írta...

Kedves Nagyi!

Köszönjük a felvetésed, ez nálunk is aktuális probléma, úgyhogy szerintem Erikánál nyitott kapukat döngetsz! :)