2010. február 9., kedd

Most egy kicsit elvettétek a kedvem....

Összeszámoltuk, legalább 7 különböző helyen jeleztük, hogy a csomagrendelés tagsági rendszerben működik, addig küldjük a csomagot, amíg valaki le nem mondja.

5 nap után le kellett vennünk az új megrendelés lehetőségét, mert a legyártatott mennyiség elfogyott, rengeteg új traff rajongónak nem maradt lehetősége a belépésre.

Ehhez képest pár "ember" minősíthetetlen stílusban nekünk támad, hogy miért szállítottunk neki, ő nem is rendelt.

Holott megírtuk:
1. Aki nem akar tag maradni, mondja le egyszerűen a megrendelését az oldalon, vagy emailben.

2. Akinek akármi miatt ez nem sikerült, az legyen szíves ne vegye át a csomagot és ezzel automatikusan lekerül a tagjaink közül. Természetesen ez a megoldás már nekünk költségesebb, hiszen feleslegesen fizetünk a futárcégnek.

3. "100% + visszaküldési költség" térítéses garanciát vállalunk minden csomagra, ami bármi ok miatt nem nyeri el a megrendelő tetszését. (Egyébként karácsonykor egyetlen egy csomagot küldtek vissza, azt is azért, mert a megrendelő azt hitte, nem kell érte fizetni..... Azt ne kérdezzétek, hogy miért vette át.)

Szóval összességében azt gondolom, minden lehetőség adott arra, hogy aki nem szeretne csomagot kapni, az ne kapjon, illetve semmiképpen ne érje kár.

Viszont azt elvárnánk felnőtt emberektől, hogy ha már veszteséget okoznak nekünk, legalább ne sértegessenek bennünket.

Nekünk jelenleg ez az egyetlen bevételi forrásunk, amiből fenntartjuk az oldalt, amit ingyenesen használhat bárki.

Bocsánat a kifakadásért, de most felhúztam magam.

11 megjegyzés:

lormancs írta...

Nem érdemes idegeskedni! főleg nem ilyen miatt Traffy papa. csak az az elgondolkodtató, hogy ők is gyermeket nevelnek. gyermeknevelés egyik alappillére a példamutatás. ezen kellene elgondolkodni, mielőtt valaki leül a billentyűkhöz.szerintemmmmmmmmmm.

Névtelen írta...

Kedves Traffy papa!

Én kb 3 üzenetet írtam, hogy szeretném lemondani a tagságot. Semmi választ nem kaptam egyik üzenetemre sem.
Próbáltam a garázsban leiratkozni róla, nem találtam meg rá a funkciót.
Úgyhogy most újra megkérdezem, hogyan lehet leiratkozni?
Lormancs egyetértek veled, lehet ezt kultúráltan is. Én mondjuk csak azt nem értem, miért nem kaptam választ egyetlen levelemre sem. Pedig én mindig normális hangnemben leveleztem.
További sikereket kívánok!

Anett írta...

Kedves Hozzászóló!

Én szoktam a beérkező e-mailekre, üzenetekre válaszolni. Azokat, ha nem is aznap, de pár napon belül megválaszolom.
Azonban sok esetben olyan üzeneteket kapunk, ahol nincs válaszcím feltüntetve (ez azokra a beérkező üzenetekre vonatkozik, melyeket az oldal alján lévő kis borítékra kattintva írtok nekünk).
A Követségből ki lehet úgy lépni, hogy a megrendelési időszak alatt a garázsban lévő csomagikonra kattintasz és lemondod a rendelést, vagy küldesz egy e-mailt az info@traff.com e-mail címre, hogy szeretnéd lemondani a követi tagságodat (a megrendelő adatait is írd meg nekünk), és törlünk a megrendelők közül.

Én elnézést kérek a kellemetlenségért, lehet, hogy a nagy előkészület alatt elkerülte egy üzenet a figyelmemet.
A csomagot természetesen nem vagy köteles átvenni a futártól, az visszakerül majd hozzánk.

További jó Traffozást!

Üdv.:
Szentgyörgyi Anett

Traffy Papa írta...

Kedves Lormancs!

Te mindig jókedvre derítesz! :)

Köszönöm. Ilyenkor azért érezzük, hogy nem csináljuk hiába. :)

agica79 írta...

Kedves Traffi Papa! Én nagyon szerettem volna megkapni a Farsangi csomagot,de sajnos a futár visszaküldte,mert nem voltunk itthon. Kérlek,hogy küld el Nekünk mégegyszer,mert a kis gézengúz nagyon várja. Esetleg valakitől átvanném! Üdv!

Anett írta...

Kedves Ágnes!

Kérlek, hogy e-mailben, az info@traff.com címre, küldd el nekem a megrendelő adatait, hogy a visszaérkezett csomagot ismét el tudjam nektek küldeni.

Szép hétvégét!

Üdv.:
Szentgyörgyi Anett

lormancs írta...

Kedves Traff csapat!

Tudom, hogy az időjárás nem ezt sejteti, de azért lassan-lassan jön a tavasz. és a tavasszal együtt a Gyermeknap is. Mondjam tovább is? :)

Hagyományteremtő céllal egy Traff-gyermeknap a ................. (később kitaláljuk) helyszínen?

szerintetek elrugaszkodott ötlet?

Traffy Papa írta...

Nem rossz ötlet, meglátjuk mit lehetne kisütni.

lormancs írta...

S hogy még jobb kedved legyen! :)

3. lettem egy netes szépségversenyen az ovis - 3-6 év - kategóriában! :)))

Névtelen írta...

Sziasztok,
Az én kisfiam nagyon örült a csomagnak és sajnálom, hogy karácsony előtt nem voltunk még Traff rajongók- így az a csomagunk nincs meg.
Nekünk 7 autónk van és néha mi szülők is besegítünk a karbantartásban ( nem kis élvezettel).
Köszönjük ezt az értelmes és hasznos honlapot.
Máté anyukája

Traffy Papa írta...

Lormancs: Gratulálok! Kép?

Máté anyukája: Az oldal alján található bookline-os linken még limitált példányban lehet könyvet vásárolni, sajnos a karácsonyi csomagban található többi ajándékot nem.
Mivel nem direktben mi forgalmazzuk, így a könyv kb. annyiba kerül, mint a teljes csomag az ingyenes házhozszállítással együtt.